flätan

Hej sötnosar!
Vican har precis dragit härifrån , Har varit med henne en stund! Seg dag idag som sagt, och att jag inte får mitt löshår idag gör mig deprimerad som sagt. Men flätade mitt nuvarande löshår idag och blir väll så imorgon å! Skulle få mitt löshår senast Måndag iallfall, tur det då , men flätan var supersöt faktiskt, brukar hata att ha håret på andra sätt än utsläppt, men de var faktiskt snyggt, I like it!
Nu ska jag ut och träna lite tror jag och sen dusha och gå och lägga mig.* Haha nörd*
. Är så jävla trött har fan sovit som en jävla jude. haha ååh..
Sött va?;)
Dock KASS bild, ska försöka fixa en bättre, men knäppte den när jag kom hem & då var den ju helt förstörd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0