Lördag & söndag!

Hej sötnosar!
Eller godmorgon right?;)

Sitter i sängen hemma hos Julia , nyvaken yeah! Drömde att jag klippte av mig mitt hår .. Åh Fyfan vad sorglig, började fan grina i sömnen, haha tur att de bara va en dröm då!;)
Idag är det söndag , slappa & färga håret lite blondare + utväxten!
Igår var jag & Julia iallfall med Filip & Marcus sen drog vi in & käkade en jävla massa godisar! & juste på bussen vare nån fyllogubbe som kom fram till mig och Julia & tyckte vi var riktiga 10poängar & han blev så nervös för att vi var så snygga tydligen, Haha! Sant kanske?;)

Bilder från yesterday bitches!( & nej det är inte Filip & Marcus på bilden . Utan min lillebror och hans kompis!


Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Hej! nej helgen var hur lugn som helst, firade bror en gång till men annars det vanliga tvätt å så :) Hur var din helg då? :)



Jag vill även önska dig en fin Valborgsmässoafton! Kram!

2012-04-30 @ 15:23:52
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0