Tisdag

Hej sötnosar!
Jag bloggar extremt sent idag, iknow.. Förlååååt sötisar!
Blir nog inte ett sålångt inlägg , har inte hänt något idag alls och internet dampar sönder seriöst orkar inte med såånt... ååh.. Sånt man ska ha killar till ;).. Hade håret supersött idag iallfall, såg ut som en liten nörd. men mer sött än töntigt ,hihih ( eller bara på mig maybe? ) & när vi hade utejumpa i duggvädret blev mitt hår katastroft seriöst. det fuckade ur och blev typ vågig. buhuuu.. var nära att gå hem från skolan tillochmed.. fick ju skämmas!
Iallfall så ska jag förmodligen ut och träna nu , sen dusha ! Så får vi om jag kör ett blogginlägg  se sen sötisar! eller klart jag gör ! ;)
Ilallfall så här får ni ett ''schema'' på mina planer inför veckan, seriöst världens tråkigaste vecka.
Men vi taggar väll helgen och sista april .. börjat planerat lite inför det också.. vad ska ni göra sista april, har ni bestämt er än ?
Måndag - Redan avklarad bitches!

Tisdag! - Inga planer idag..
träna kanske.. sega ha en allmänt tråkig dag * suck*

Onsdag- Fixa naglarna, Ett MÅSTE.. Kan fan inte gå omkring med sånna här naglar.. ååh ångest.
Sen kanske plugga lite till no och so provet som är på torsdag.. & nu tänker säkert alla i min klass vi har inge prov eller? , hmm. nej men eftersom jag är så efter måste jag göra om gamla prov, remembeer?
ååh jag är såå duktig ibland!

Torsdag!- ÄÄNTLIGEN.. Åka och hämta mitt nyalöshår och färga håret ( utväxten+topparna) + slinga det ( blondare såklart) Sen gymma kanske? var längesedan nu!
Fredag - Inget bestämt än, Funderar på att åka in till viken och träffa gamla kompisar .. annars blir det väll hänga med bruudsen!
Lördag - same as friiday, eller kanske skippar det och tränar hela lördagen istället. ska man vara så duktig ?
hmm...
Söndag - Kompisar? sova? luncha? inte en blekaste anning..
Här ser ni hur jag hade håret idag.. spekatulärt. right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0