Hot guys

Hej sötnosar!

Ligger i soffan & väntar på att Sandra och Tessan ska vakna. Dom somnade runt 11/12 & jag var/ är fan inte trött eller! Har legat vaken hela tiden and im
Still vaken right?;) & nu är de ju nationaldagen ! Senare idag känns konstig att säga idag, iallfall ska jag vara med David i think.

Iallfall har jag sjuuukt tråkigt så gör en lista över dom top tio snyggaste
Killarna i världen.( som jag kan komma "på " nu) Here is it!

1, Bill skarsgård <3 ( här borde "han" vara )
Hans ögon,leende,hår allting. PERFEKT är han .

2, Liam Payne <3
Åh, så extremt snygg. Behöver jag ens säga något mer?.. Ja, han kan sjunga också .. Höjde hans snygghet ännu mer!

3, Justin bieber !
Aw, min babe. Så sjukt snygg och musiken <3

4, Niklas Svedberg!
Så jävla snygg & ser ut som Bill Skarsgård lite hihi. Dessutom står han i mål i hockey & Hockeymålvakter är
SNYGGA, snygga snygga <333

5, Paul wesley!
Så jävla snygg , skulle kunna sitta & stirra på honom i evigheter. & att han är 30 år gammal?! Kan man inte tro. Shit

6,oliver sykes!
Något sjukt snygg & killar med tatueringar över halsen är så jävla snygga mm..Fått nå dille på de, haha!

7, Ryan sheckler !
Åh, så snygg mjau.. & när han åker skateboard utan tröja, Grr.
Sen är hans lillebror så in ihelvetet söt, aw

8, Eric saade!
Aw, så jävla söt. Alltså inte snygg utan skit skit söt. Aw. Sen så har han så söt skånskbrytning!

9, Dylan/Cole sprouse*
Okej, dom är enäggstvillingar så vi räknar dom som en person, hihi! Så grymt söta & snygga!

10.niall payne
Söt grabb , dock är han inte lika snygg som sin bror , inte ens i närheten .men han förtjänar en plats på listan iallfall ! Thats for sure

De får duga för inatt!
Pusspåeer!


Kommentarer
Postat av: Iza

niall payne? wat :( dom är inte ens syskon, han heter niall horan :(((((((((



fin blogg iaf hihi <3

2012-06-06 @ 14:59:59
Postat av: Fanny"Tomlinson"

LLN! Niall oh Liam e värkligen inte syskon, vad har du fått det ifrån? ;o

Han heter Niall Horan

-----------



Sweet Blogg iaf !(:



/Fanny

2012-06-08 @ 17:02:00
URL: http://fannylunndgrenn.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0