älskade bror

Hej sötnosar!

kom precis hem, haha vilken dag alltså. kvarsittningen sööööög.. vi fick sitta i ett jävla rum och skriva 8 sidor om vad man ska göra med elever som ljuger. Haha så töntigt. och sen så dög tydligen inte det jag skrev heller asso jag orkar inte med min skola . bläää ush ... börja aldrig på engelska! Men iallfall så skrev jag något om att jag tyckte han var elak eller nå sånt oså frågar han om jag är ''beroende/stalkar honom typ'' utav honom, HAHAH bitch please det är du som läser min blogg och håller på leka gud över mig i skolan, jag bryr mig inte ett dugg om dig så :)
Ajja skit i dt.

idag fyller min älskade lillebror vincent år, han skulle ha fyllt 6 år idag, tiden går såfort alltså. det är helst sjukt och jag saknar dig så mycket även fast du bara fanns med oss i 2 veckor. för att slippa alla frågor kan ni lika bra få veta att han dog , ja och han dog utav plötslig spädbarns död så nu vetni.. men han har väll det bra där uppe nu! saknardig...


Ska även till hans grav snart så upptaderar lite senare .Puss

'' halvdålig bild , men här har ni bilden på min ängel <3

Kommentarer
Postat av: Ida

vad hemskt att han dog så tidigt :/

2012-05-15 @ 19:21:13
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0