Funkar inte fb?

Hej sötnosar!
Sitter hemma och kollar på tv , Vart med Julia idag .. inte gjort något alls förutom att julia köpte en glass och så gick vi och dampade i en lekpark i någon timme sen drog hon hem. Så drog jag hem och försökte ''plugga'' på no . Men fattar seriöst ingetting. så jävla tråkigt och onödigt ämne , liksom come on! vi borde bara ha dom tre basämnena, heter det så? tror de.. då skulle vi bara gå i skolan i tre timmar typ, najz!
Ska kolla vidare på tv nu, juste är det bara för mig facebook inte fungerar? vad händer seriöst ? får panik....
Iallfall som alla vet har jag ju kvarsittning på torsdag, kan  ju helt enkelt berätta för er varför. För att jag och ett par kompisar hittade på en anledning, tänker dock inte säga den här, så iallfall så  gick vi  typ 5-10 minuter tidigare från lektionen & då ska så klart emil skvallra för lärarna att det var påhittat. och lärarna fick damp iallfall så ska vi få nå ''special'' kvarsittning, dom ska ta in oss 4 bara i ett eget klassrum osv. dom kommer säkert dampa loss på oss om inte värre, vem vet .
Puss sötisar!
haha, duckface

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha engelskas straff alltså omg..

2012-05-07 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0