Jävla internet!

Hej sötnosar!

Förlåt, förlåt för att jag inte bloggade igår. Men när jag skulle starta datorn så var internetet totalt paj..*suck* men det var ju ändå ganska skönt eftersom jag har varit sjuk.. Halsfluss härligt! Iallfall så blir det skolan imorgon. Har inte vart i skolan på en vecka, häärligt som fan, men imorgon är en kortdag, skönt!
Men min uppdate kommer nog vara ganska dålig idag , jävla äckliga com hem! & inte tänker dom fixa det förns efter helgen.. Men ska försöka fixa det! Hörs sen då!
Pusss


Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

haft en bra början på maj? :)

kram

2012-05-03 @ 20:48:28
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0