Mangemakers gör det igeen

Hej sötnosar!


Orkar verkligen inte blogga, förlåt men är så jävla förkyld och har feber.. fyfan ska gå och lägga mig snart . inte för att jag kommer kunna sova men ändå, fyfan för att vara sjuk, buhu. synd om mig! Sen imorgon blir det att packa i flyttlåder och flytta. yyeees. blir tillbaks till sandviken. tagga sjukt ändå med tanke på att jag kommer kunna vara med sandra typ hela tiden!
Har inga bilder på den här datan heller, men ni har väll inte missat att mangemakers har släppt en ny låt?
''Drick den'' Jag tycker den är gryyyyymmm! dock måste man lyssna på den typ 3 gånger först innan den blir bra.

so njut bitches, Puss!




Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: ja, fast jag gör inte gratis =) du hittar priseerna i kategorier/beställ design =)

2012-05-12 @ 19:45:36
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0