pyntat mitt skåp, klart

hej sötnosar!


Förlåt för jag bloggat så dåligt, men ni börjar väll vänja er? haha skojjade! Skulle ju haft kvarsittning idag men min lärare sa att han skulle överaska oss någon annan gång, haha fett läskig han är alltså.. tur att jag ska byta mentor i höst! så vi får väll se vad som händer och när det händer haha snacka om att han överdriver.!
Har iallfall varit och tränat idag med vican, dålig ide igentligen eftersom jag blivit så förkyld.. fan också!
men lära gå till skolan imorrn har massa skit att fixa, men i helgen blir det bara lungt så jag blir frisk till sen. Hade tänk att vara med kim i helgen, men det lära ju bli om jag blir friskare... fan jävla förkylning. och jävla väder!!! Juste smyckade även mitt skåp idag, hihi . blev fett snyggt!

vad säger ni? Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0