Skriver av mig @arg

Måste bara skriva av mig lite, ni får leva med det men inget ni behöver läsa om ni inte orkar, men det vill ni säkert bitches!

Är så JÄVLA trött på personer som är sura hela tiden & ska hålla på och vara kaxiga på sms som typ " haha Oki .", jahapp :)))
Eller om man bestämt att man ska åka någonstans och så skriver man vi åker dit den 3 ex& så svarar den personen , men va, skulle vi åka ?;)"
Seriöst sluta upp skriva sådär kommer få spader.. Och jag tror ni vet vilka ni är. Orkar inte med er så länge till kommer lacka söder på er , ni förstör seriöst mitt humör! Ryck upp er och sluta va så jävla sura & sega.. Skönt att det är sommarlov snart, slipper man vissa av dom yeah ! Hoppas ni fattar vilka ni är & rycker upp er helt seriöst, annars kommer jag inte orka med er länge till

Pusshej tack för mig! Blir en videoblogg nån dag i helgen! Längtar ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha oki

2012-05-03 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0