sjuk

Hej sötnosar!
Ligger i sängen och typ segar. mår så jävla dåligt äckliga feber helvete förstör min helg också..åååh
iallfall så borde jag masa mig upp och packa flyttkartongerna och plugga men känner ingen ork. knappt till att blogga heller , men måste faktiskt hålla mig upptaderad hur mycket jag än suuuger på det. sen sitter jag här och funderar på om jag ska byta skola när vi flyttar. hatar att byta skola osv, för man känner ingen men ändå hatar min skola och min lärare, dessutom tänker min lärare tvinga mig att byta klass så kanske är lika bra att byta skola.. men kommer fan imig sakna min klass tro det eller ej, för dom är så jävla konstiga haha... men lutar åt att byta skola hållet iallfall. skönt att slippa engelskas kassa regler. haha  & kommer slippa ha lärarna som snokar mer i mitt liv än vad min morsa gör haha skööööööönt som satan.. Men kanske bloggar mer inatt, med tanke på att jag har sovit hela dagen så kommer knappast kunna sova i natt, vaknade fan klockan halv 7 ..blir väll sitta uppe med datan hela natten och ''plugga'' så mycket jag kan haha!
Puss
hahah yeah

Kommentarer
Postat av: Kajsalisa

Villen klass ska du börja i om du måste byta? <3

2012-05-12 @ 22:24:20
URL: http://teammk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0